Sunday, April 24, 2011

Holiday

Salam 1 Malaysia...hye...herrmm,sudah sebulan lebih aku tidak menghupdate aku pnya blog nih.. bukak ari2,tapi malas nk mengarang ayat n menaip la. huhuhuh. pemalas kan aku nih?? nk buat mcm mana, busy berkerja la..wnita berkejaya la kata kn.(perasan gila).hahahaa..

skrg aku dh boleh update sb xde alasan busy bekerja la sb aku tgh HOLIDAY nih..around 1 week ++ jgk la..bank holiday + annual leave aku.so suke.now i at my hometown. my lovely family's house.so aku stat cuti from 22th april until 2nd may. lama kn?? heheheh. suka betul aku sb dah 3 bulan kot aku xbalek abi. rekod yg agak lama bgi aku since jauh dr family nih.. aku bru sampai perlis semalam bersamaan ari jumaat selepas hampir 9 jam aku dalam bus 2..lama tuh. maka hari ini stat la program aku selama bercuti nih. ari nih aku dh kuar pegi umah akak aku dkt Sg Petani. jumpa my lovely niece, Nafeesa. rindu sgt la dkt dia. hehehe. then esok plak, aku akan pergi holiday dkt Langkawi pulak with my sisters n my brother. pergi utk meng enjoy kan diri masing2.

fuuuh,even cuti pn,aku tetap tetap igt dkt geng2 office aku yg gila2 sket 2 ; adna, siva, ganesan, easwaran. miss them la...hahahah.. 1 week tu x jumpa dorg.. dorg la geng bergurau, menyakat, geng makan, geng lepak. even baru kenal jap je,tp mcm dah kenal agak lama gak la.. aku happy dpt officemate mcm dorg nih..heheh. enjoy je pegi keje. xde nak tension2 nye..

actually, aku sorg jer yg cuti 1 week lebih, dorg kna msuk keje balek dis tuesday. walau pn aku tgh cuti, dia dah soh aku call dorg nnt.. yela,dorg msti rindu kn aku pn. tambah2 my bro tu..yela, rindu nk menyakat aku la tu. heheh. dont worry la,i will call u after work ok? heheh.

ok la,need to sleep now. i have to wake up early in the morning tomorrow. wanna have fun at Langkawi esok. bye. nite2..... ;))

No comments:

Post a Comment